English

معاون استاندار کرمانشاه:

تکلیف پروژه‌های مسکن مهر نیمه‌کاره کرمانشاه روشن شد

مهرداد سالاری گفت: پروژه‌های مسکن نیمه‌کاره و یا فاقد متقاضی در شهرستان‌های استان کرمانشاه مشخص و تعیین تکلیف شدند.

تکلیف پروژه‌های مسکن مهر نیمه‌کاره کرمانشاه روشن شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه از تعیین تکلیف مجموعه‌های مسکن مهر نیمه‌کاره و فاقد متقاضی در استان کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: در جلسات هفتگی شورای مسکن کرمانشاه پروژه‌های مسکن مهر نیمه‌کاره کرمانشاه و یا فاقد متقاضی در شهرستان‌های استان تعیین تکلیف شد.

سالاری عنوان کرد: بنیاد مسکن گزارشی از مجموعه‌های مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و راه و شهرسازی گزارشی مشابه مربوط مسکن مهرهای بالای ۲۵ هزار ارائه داد که بر اساس آن در قصرشیرین دو پروژه نیمه‌کاره وجود دارد که یکی از این مجموعه‌ها دارای ۱۲۵ واحد آماده است و بقیه نیز تا شهریورماه آماده می‌شود. پروژه دیگر در شهر جدید قصر شیرین اجراشده که با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد در قالب مسکن محرومان به واحدهای یک طبقه تبدیل شود و از منابع داخلی بنیاد مسکن هزینه‌های آن تأمین و تکمیل گردد.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین عنوان کرد: همچنین در این نشست مقرر شد مسکن مهرهای نیمه‌کاره واقع در شهرهای ماهیدشت، بیستون و کرند هم پس از تعیین تکلیف به متقاضیان واگذار شود. شرایط واگذاری به صورتی خواهد بود که این واحدها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه