English

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی:

خانه مطبوعات مازندران پیگیر رفع مشکلات صنفی رسانه ها باشد

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خانه مطبوعات استان مازندران نسبت به شناسایی مشکلات و دغدغه های اهالی رسانه استان مازندران اقدام و جهت رفع آن تلاش کند.

خانه مطبوعات مازندران پیگیر رفع مشکلات صنفی رسانه ها باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد علی محسنی بندپی در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران اظهار داشت: خانه باید تلاش کند تا همواره اتحاد و همدلی در بین اهالی رسانه استان مازندران قرار بگیرد و این دوره فعالیت شما همیشه به نیکی در اذهان یاد شود.

وی ادامه داد: باید تلاش کنید هیچ وقت و در هیچ شرایطی وحدتی که ایجاد می کنید از بین نرود و توسعه رسانه ای استان را در سایه وحدت دنبال کنید و قطعا درخشش رسانه های مازندران در کشور دور از انتظار نخواهد بود.

محسنی بیان داشت: در جهت مشکلات حوزه رسانه استان مازندران با حضور هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران نزد معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم رفت تا بتوانیم از رسانه های مازندران به خوبی دفاع کرده و در جهت رشد و توسعه آنها امتیازاتی دریافت نماییم.

نماینده مردم چالوس ، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در بحث بیمه نیز یکی از دغدغه های به حق رسانه بوده که تلاش خواهیم کرد در این زمینه با رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور ملاقاتی داشته و مشکلاتی که وجود دارد و به نظر من نگاه به قانون باید اصلاح شود مشکل حوزه بیمه خبرنگاران رفع شود.

وی گفت: با تمام وجود در کنار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران هستم و در هر زمانی احساس کردید در هر کجا نیاز به حضور و یا تماس بنده برای رفع مشکل بوده دریغ نکنید و من را همراه خود بدانید.

گفتنی است در این جلسه اعضای هیات مدیره به تشریح برنامه های خانه مطبوعات پرداختند و سیده فریبا حسینی بعنوان نماینده منطقه 5 خانه مطبوعات استان مازندران معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی