English

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صورت گرفت؛

تفاهم نامه راه اندازی سرای نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی اصفهان

تفاهم نامه راه اندازی سرای نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی اصفهان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منعقد شد.

تفاهم نامه راه اندازی سرای نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در راستای گسترش همکاری های علمی، پژوهشی، کاربردی و آموزشی با هدف بهره مندی از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری طرفین در حوزه های علم و فناوری، صنایع، معادن و کشاورزی استان تفاهم نامه ای میان دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی اصفهان منعقد شد.

نایب رئیس کمیسیون مسئولیت های اجتماعی و تشکل های اتاق بازرگانی اصفهان در ایم مراسم گفت: شیوع ویروس کرونا اهمیت سلامت جامعه و تاثیر آن در فعالیت های اقتصادی را بیش از پیش روشن ساخت و در همین راستا اتاق بازرگانی در راستای مسئولیت اجتماعی خود فعالیت های مشترکی را با دانشگاه علوم پرشکی آغاز نمود.

مجتبی کاروان ابراز امیدواری نمود: با راه اندازی سرای نوآوری سلامت طرفین بتوانند گام های موثرتری در این حوزه بردارند.

عضو شورای مرکزی سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه طبق مطالعات آمایش سرزمین، محورهای توسعه در استان اصفهان گردشگری و اقتصاد دانش بنیان می باشند، افزود: در همین راستا اتاق بازرگانی در دوره نهم فعالیت خود فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است.

علی کرباسی زاده افزود:  سرای نوآوری سلامت ذیل سرای نوآوری اتاق بازرگانی به منظور سوق دادن فعالان حوزه تولیدات تجهیزات پزشکی به سمت اقتصاد دانش بنیان و نوآوری در حوزه سلامت و بهداشت راه اندازی خواهد شد.

به گزارش موج؛ هدف اصلی تفاهم نامه راه اندازی سرای نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و اتاق بازرگانی اصفهان ارتقاء سطح تعامل دانشگاه و اتاق بازرگانی در راستای توسعه فعالیت ها و فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال مرتبط با حیطه سلامت در استان و شناسایی مشکلات موجود، همچنین ارتقاء سطح توانمندی های به روز اساتید و دانشجویان دانشگاه در حوزه سلامت و کمک به ایجاد ساز و کار لازم برای ارایه پیشنهادات و راه حلهای ممکن در جهت رفع مشکلات و بهبود شاخص های محیط استان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی