English

مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان خبر داد:

تفاهم نامه همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان و شرکت سهامی ذوب آهن

مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان و شرکت سهامی ذوب آهن خبر داد.

تفاهم نامه همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان و شرکت سهامی ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا امیری هدف از این تفاهم نامه را ایجاد بستری برای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی جامعه که آسیب های ناشی از انتشار ویروس کرونا در خانواده ها چالش هایی را بوجود آورده ، این فضا می تواند قسمتی از نیازهای خانواده ها  را پاسخگو باشد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از کادر مجرب و مربیان توانمند کانون خاطر نشان کرد: آموزش دادن  و کارکردن با کودکان و نوجوانان برای تلاشگران در این عرصه باقی الصالحات است چون  راه را برای حضور اجتماعی این سرمایه های عظیم کشور هموار نموده و این عزیزان را از گرفتار شدن در مشکلات و ناهنجاری های جامعه مصون می دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با مثبت و موثر ارزیابی نمودن  تفاهم همکاری  ذوب آهن اصفهان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان عنوان کرد: استفاده از ظرفیت ها و امکانات کانون جهت غنی سازی اوقات فراغت و شناسایی و شکوفایی استعداد، خلاقیت، ذوق هنری و ادبی کودکان و نوجوانان خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان مهیا  است

سید محمد قلمکاریان ، کودکان و نوجوانان را سرشار از استعداد های بالقوه خواند و اذعان داشت: فضای سالم و  امکانات کانون برای به فعلیت رساندن این استعدادها بکار گیری شده است تا جهت بخشی این عزیزان در مسیر تحقق ارزش ها و هنجارهای ایرانی- اسلامی و تقویت روحیه انقلابی میسر گردد.

به گزارش موج؛  تفاهم نامه همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان و شرکت سهامی ذوب آهن متشکل از  6 ماده و به مدت یک سال جهت استفاده خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان به امضا رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه