English

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و بومی سازی صورت گرفت:

مبادله تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی مابین دانشگاه‌ آزاد اسلامی و شرکت ذوب آهن اصفهان

در راستای تعامل بیشتر با دانشگاه در سال "حمایت از کالای ایرانی" و عملیاتی شدن منویات مقام معظم رهبری و بومی سازی، تفاهم نامه همکاریهای بین ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی امضا و مبادله گردید.

مبادله تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی مابین دانشگاه‌ آزاد اسلامی و شرکت ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در راستای تعامل بیشتر با دانشگاه در سال "حمایت از کالای ایرانی" و عملیاتی شدن منویات مقام معظم رهبری و بومی سازی، در آیین ویژه ای که در محل ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی (تهران ) برگزار شد، تفاهم نامه همکاریهای بین ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی امضا و مبادله گردید.

این تفاهم نامه به منظور گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی و با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری درحوزه‌های علم و فناوری، بین دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس این دانشگاه‌ و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان به نمایندگی مهندس منصور یزدی‌زاده مدیر عامل شرکت مبادله گردید.

هدف از این تفاهم نامه، نظام مند کردن فعالیتهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای نیازهای شرکت ذوب آهن اصفهان در زمینه پایان نامه ها و رساله ها، پروژه های تحقیقاتی و واحدهای فناوری است.

شرکت ذوب آهن

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه