English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

امضاء تفاهم نامه کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از امضاء تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به مدت یکسال خبر داد.

 امضاء تفاهم نامه کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با اشاره به تفاهم نامه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یادآور شد: هدف از  این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت ها و امکانات طرفین  جهت غنی سازی اوقات فراغت و  شناسایی و شکوفایی استعداد، خلاقیت، ذوق هنری و ادبی کودکان و نوجوانان و جهت بخشی آنها در مسیر تحقق ارزش ها و هنجارهای ایرانی- اسلامی و تقویت روحیه انقلابی و رفتار اخلاقی از راه ایجاد فرصت های کتابخوانی و دستیابی به تجــربه های  ناب و خلاق فرهنگی،هنری ،ادبی و علمی است.

وی در آئین امضای این تفاهم نامه با ارائه توضیحاتی به تشریح خدمات و برنامه های کمیته امداد اصفهان پرداخت و گفت:  یکی از دغدغه های اصلی و مهم این نهاد از بدو تاسیس، مسائل فرهنگی و همچنین فرهنگ سازی گفتمان دینی و انقلابی در جامعه هدف به عنوان یکی از رسالت هاس مهم انقلاب اسلامی بوده و هست.

این مقام مسئول با اشاره به تفاهم نامه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یادآور شد: هدف از  این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت ها و امکانات طرفین  جهت غنی سازی اوقات فراغت و  شناسایی و شکوفایی استعداد، خلاقیت، ذوق هنری و ادبی کودکان و نوجوانان و جهت بخشی آنها در مسیر تحقق ارزش ها و هنجارهای ایرانی- اسلامی و تقویت روحیه انقلابی و رفتار اخلاقی از راه ایجاد فرصت های کتابخوانی و دستیابی به تجــربه های  ناب و خلاق فرهنگی،هنری ،ادبی و علمی است.

زارع با بیان اینکه خدمات فرهنگی کمیته امداد دوره های سنی مختلف از پیش دبستانی تا افراد مسن و سالخورده را در بر میگیرد، گفت: فعالیت های قرآنی، کتابخوانی، برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی، مسابقات فرهنگی، ورزشی و علمی، برگزاری کلاس های آموزش خانواده، پرداخت کمک هزینه تحصیل و حمایت از نخبگان از جمله مهمترین خدمات فرهنگی این نهاد است.

وی با اشاره به رویکردهای جدید کمیته امداد استان در عرصه فعالیت های فرهنگی بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و سایر نهادها و سازمان های فعال در عرصه فرهنگی، تاکید کرد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این زمینه می تواند کمک شایانی به پیشبرد اهداف فرهنگی برای مددجویان و پیشگیری از آسیب دیدن خانوارهای نیازمند از تبعات فرهنگی و اجتماعی انجام دهد.

زارع ادامه داد: پس از سالها کار فرهنگی در این نهاد به این نتیجه رسیده ایم که در شرایط تهاجم فرهنگی دشمنان به ارزش های انسانی، اخلاقی و دینی جامعه، اگر به دنبال اثربخشی فعالیت ها هستیم باید از همه ظرفیت های فرهنگی موجود استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در ادامه ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به مددجویان در بیش از چهار دهه عمر این نهاد را مثمر ثمر و قابل اعتنا ارزیابی کرد و گفت: ما افراد نخبه و برگزیده بسیاری در جامعه تحت حمایت خود داشته و داریم که در حال حاضر جمع کثیری از انها در سمت های مختلف فرهنگی، قرآنی، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در حال خدمت به جامعه هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان نیز در این آئین با یادآوری اینکه بر اساس فرمایشات امام راحل، نیازمندان و مستضعفان ولی نعمتان انقلاب هستند، گفت: کمیته امداد یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تفاهم نامه کمیته امداد اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی