English

معاون استانداری قم مطرح کرد؛

پشتیبانی مردم از نیروی انتظامی بستر مناسبت برای رسیدن به امنیت پایدار

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم کمک و پشتیبانی مردم از نیروی انتظامی را رویکرد مورد تأکید مقام معظم رهبری و بستر مناسبی برای رسیدن به امنیت پایدار دانست و گفت: قم باید در بهره مندی از این ظرفیت ارزشمند، الگو و سرآمد در کشور باشد.

پشتیبانی مردم از نیروی انتظامی بستر مناسبت برای رسیدن به امنیت پایدار

به گزارش خبرگزاری موج قم، بیژن سلیمان پور در جلسه مجمع خیرین امنیت ساز استان که با حضور جمعی از خیرین در تالار کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه خیرین استان در موضوعات مختلفی در استان مشارکت و همراهی دارند، اظهار کرد: ازجمله مهم‌ترین نعمت‌های الهی که تا زمانی که وجود دارد انسان متوجه آن نمی‌شود، امنیت است.

وی از نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی تأمین نظم و امنیت یاد کرد و با اشاره به متناسب نبودن امکانات این نیرو با تنوع مأموریت های آن گفت: این مسأله لزوم مشارکت در بحث امنیت را بسیار مهم و ضروری کرده و خوشبختانه شاهد چنین مشارکتی در کل کشور هستیم.

سلیمان پور هدف از تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز را بهره گیری از ظرفیت های مردمی در توسعه نظم و امنیت در استان عنوان و خاطرنشان کرد: تشکیل این مجمع کمک شایانی را به تقویت زیرساخت های امنیتی استان و توسعه ماموریت های فرماندهی انتظامی در جهت ارتقاءضریب امنیتی استان خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه