English

معاون استاندار قم:

استانداری قم با جدیت بدنبال تحقق عدالت در تبلیغات انتخاباتی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: در رابطه با هرگونه خدشه‌دار شدن اصل عدالت در تبلیغات انتخاباتی، مجموعه استانداری قم و کمیته نظارت ورودی جدی پیدا خواهد کرد.

استانداری قم با جدیت بدنبال تحقق عدالت در تبلیغات انتخاباتی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، بیژن سلیمان‌پور درجلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم ، اظهار کرد: برگزاری شایسته، مطلوب و بدون نقص برنامه‌ریزی، هدف اصلی مجموعه مدیریت استان دربرگزاری انتخابات دوم اسفندماه می باشد.

معاون استاندار قم با اشاره به بایدها و نبایدهای دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات، افزود: دستگاه‌های اجرایی حق ندارند له یا علیه هیچ یک از داوطلبان انتخابات موضع‌گیری کرده و فضاهای تبلیغاتی خود را در اختیار آنها قرار دهد.

وی ادامه داد:  پیمانکاران مختلف دستگاه‌های اجرایی استان هم نمی‌توانند این فضاها را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار دهند.

سلیمان‌پور گفت: بیلبوردهای تبلیغاتی شهرداری صرفا برای تبلیغات کلی انتخابات و حضورحداکثری مردم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و شهرداری حق ندارد این فضاها را در اختیار داوطلبان خاص قرار دهد.

وی گفت:‌برگزاری میتینگ‌های تبلیغاتی دردانشگاه‌های استان هم باید به نحوی باشد که امکان حضور برای تمام داوطلبان وجود داشته باشد و نگاه‌های بدبینانه از بیرون از دانشگاه‌ها به آنها روانه نشود.

سلیمان‌پور افزود:‌تخریب داوطلبان به هر نحوی که باشد محکوم است و استانداری قم در برگزاری انتخابات با تمام وجود اصل بی‌طرفی و عدالت را اجرا خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان درمجموع تاکنون به مطالبات و نیازهای فرمانداری قم در برگزاری انتخابات پاسخ مثبت داده‌اند.

وی اضافه کرد: برخی کم‌کاری دستگاه‌ها در مطالبات فرمانداری نسبت به برگزاری انتخابات باید در اسرع وقت برطرف شود.

سلیمان‌پور گفت: ظرفیت آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات نقش اساسی دارد و بسیاری از شعب اخذ رای در فضاهای آموزشی و مدارس استان دایر خواهد شد.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید امکانات و ظرفیت‌های خود را در برگزاری انتخابات در اختیار عوامل اجرایی این رویداد قرار دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه