English

فاطمه جراره درباره عدم پرداخت حقوق کارگران تاکید کرد؛

اگر شهرداری بندرعباس مشکل مالی دارد به شهرداران هم حقوق ندهد

رییس شورای شهر بندرعباس گفت: شاهد مراجعه پرسنل شرکتی شهرداری به دلیل عدم دریافت حقوق برای چندین ماه به شورا هستیم که این مشکل باید پایان یابد و اگر شهرداری مشکل مالی دارد شهرداران هم نباید حقوق دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در یکصدو هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر بندرعباس، اظهار داشت: در بحث بیمه‌های پرسنل، کارگران و نیروهای شرکتی شهرداری بندرعباس نگرانی‌هایی وجود دارد در این موضوع مصوبه‌ای در شورای شهر وجود دارد که بیمه تکمیلی کارگران و پرسنل شرکتی را تکمیل و هزینه‌های درمانی آنها را کاهش دهیم اما متاسفانه این اقدام به درستی انجام نمی‌شود. 

وی افزود: در بحث حقوق در چند ماه اخیر با توجه به مشکلاتی که پیش آمده اما حقوق پرسنل و نیروهای شرکتی کاهش پیدا کرده که با توجه به تورم باید افزایش پیدا می‌کرد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

رئیس شورای شهر بندرعباس بیان کرد: موضوع دیگر ی که وجود دارد مراجعه افراد به شورای شهر به دلیل عدم دریافت حقوق برای چندین ماه است که تاکنون تذکرات بسیاری داده شده است و حتما باید این مشکل یک جایی به پایان برسد ما نیروهایی در شهرداری داریم که زمان طولانی است که در حال کار کردن هستند اما با وجود مثلا یک سال خدمت در شهرداری حقوقشان پرداخت نشده است که در ماه‌های گذشته ظاهرا مشکل برخی‌ها حل شد اما مجددا می‌بینیم افراد به شورا مراجعه و عنوان می‌کنند چندین ماه است که حقوق نگرفته‌اند.

وی تاکید کرد: با وضعیت اقتصادی که در کشور شاهد هستیم حتی یک ماه تاخیر در پرداخت حقوق کارگران هم زندگی آنها را دچار مشکل می‌کند چه برسد که حدود 7 تا 8 ماه حقوق دریافت نکنند. اگر مشکل مالی داشته باشیم شهرداران هم نباید حقوقی دریافت کنند اما شاهد هستیم عده‌ای را در شهرداری به کار می‌گیرند بدون اینکه قراردادی با آنها بسته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه