English

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد:

رونمایی از سند مرکز کارآفرینی و کسب‌وکار بانوان و خانواده اتاق بازرگانی اصفهان

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: سند مرکز کارآفرینی و کسب‌و‌کار بانوان و خانواده اتاق بازرگانی اصفهان رونمایی شد.

رونمایی از سند مرکز کارآفرینی و کسب‌وکار بانوان و خانواده اتاق بازرگانی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسعود گلشیرازی درخصوص ثمرات مرکز کارآفرینی و کسب‌وکار بانوان و خانواده اتاق بازرگانی در آینده تصریح کرد: این مرکز به یقین، زمینه‌ساز حرکت و پویایی هدفمند اقتصادی و فرهنگ‌سازی برای افزایش تولید، صادرات کالا و خدمات خواهد بود.

وی افزود: هدف این مرکز با تمرکز بر سرمایه‌های انسانی، اجتماعی و فرهنگی به‌عنوان دیباچه سرمایه اقتصادی (ارزش‌آفرینی، ثروت‌آفرینی و کارآفرینی) ایجاد زیست‌بوم کامروا برای بانوان و خانواده اتاق و ارتقای سطح شکوفایی، کامیابی، احساس رضایت و پیشرفت فردی، بهبود کیفیت زندگی اقتصادی، خانوادگی و اجتماعی بانوان استان است.

 رئیس شورای راهبردی، مرکز کارآفرینی و کسب کار بانوان و خانواده اتاق بازرگانی گفت: ماموریت این مرکز، شناسایی، بسترسازی، توانمندسازی و شبکه‌سازی بانوان کارآفرین و یا مستعد کارآفرینی و پیشرفت و توسعه زیست‌بوم کسب‌و‌کار در راستای خلق ارزش خانواده کارآفرین است.

فرشته امینی افزود: اعضای زیست‌بوم کسب‌وکار بانوان شامل: بانوان عضو اتاق بازرگانی با تمرکز بر SMEبنگاه‌های کوچک و متوسط (به‌علت چابکی، توانمندی، علاقه‌مندی و آمادگی)، بانوان کارآفرین و یا فعال و یا شاغل در سازمان‌ها و بنگاه‌های زیست‌بوم کسب‌وکار، بانوان مستعد کارآفرینی و خانواده آنان (فرزندان، همسر، پدر و مادر) و همسران اعضای اتاق بازرگانی در نظر گرفته شده‌اند.

وی تصریح کرد: درواقع، برای بانوان به‌عنوان نیروی مؤثر تمدن ساز و جامعه ساز در تحقق رشد اقتصادی پیوسته، باثبات و پرشتاب، برنامه‌ریزی متنوعی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه