English

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

امید و ابتکار در کنار مهارت آموزی باید در نوجوانان تقویت شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: امید و ابتکار و آشنایی با مفاهیم صحیح کارآفرینی در کنار مهارت آموزی باید در نوجوانان تقویت شود.

امید و ابتکار در کنار مهارت آموزی باید در نوجوانان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسعود گلشیرازی در نخستین  رویداد " بازرگانان کوچک " بیان داشت: امید، ابتکار، انرژی و آشنایی با مفاهیم صحیح کارآفرینی در کنار مهارت آموزی باید در نوجوانان تقویت شود به همین جهت، تمرکز بر بسترسازی کسب‌وکار، یکی از برنامه‌های کلان اتاق بازرگانی نسل دوم برای رسیدن به نسل سوم  اتاقها است.

وی افزود: دوران ‌نوجوانی یکی ‌از مراحل مهم در رشد شخصیت انسان است و نوجوان در این دوره به شدت نسبت به آینده دچار نگرانی و سردرگمی می‌شود؛ به طوری که نمی‌تواند جنبه‌های مختلف شخصیت خود را به‌گونه‌ای صحیح، هماهنگ و قابل قبول برای انتخاب کار آینده خود سامان دهد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نوجوانان اغلب خوش‌بین هستند و احساس می‌کنند بر آینده خود تسلط دارند. به همین علت، بیش‌تر درباره خودشان فکر می‌کنند و پذیرش رهنمود از خواهر و برادر بزرگتر در آنها کاهش یافته است.

در ادامه مدیر توسعه کسب‌ وکار گفت: رویداد"بازرگانان کوچک" با هدف ارتقای سطح مهارت‌های تصمیم‌گیری، کنترل احساس، کمک به شناسایی توانایی‌های فردی و شناساندن آنها به دیگران، ایده‌پردازی، آینده‌نگری، امیدواری، ابتکار، نوآوری، کارآفرینی و آموزش مفاهیمی همچون فن بیان، قدرت مذاکره، کنترل خشم و هوش مالی طراحی شده است.

احسان شهیر تصریح کرد: در این رویداد نوجوانان 10-14 سال با بازی‌های خلاقانه و نوآورانه در قالب رویداد ویتا بازی (لیگ بازی‌های خلاقانه، نوآورانه و استراتژیک) هفت هفته پیاپی برنامه آموزشی خواهند داشت.

وی درخصوص موضوعات آموزشی این رویداد گفت: در طول این رویداد، پنج موضوع «استراتژی، خلاقیت، فروش و مذاکره، ریسک پذیری و مدیریت مالی و کشف فرصت‌ها» در قالب گیمی فیکیشن به نوجوانان شرکت کننده آموزش داده خواهد شد.

اتاق اصفهان ر (2)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه