English

مدیر تعاون روستایی استان یزد اعلام کرد:

بهره برداری دستگاه جدید ایستگاه بوجاری بذور گندم و جو

مدیر تعاون روستایی استان یزد گفت: عملیات تجهیز و راه اندازی دستگاه جدید ایستگاه بوجاری بذور گندم و جو اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان یزد با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 240 میلیون ریال در بهمن ماه سال 1397 به بهره برداری رسید.

بهره برداری دستگاه جدید ایستگاه بوجاری بذور گندم و جو

به گزارش خبرگزاری موج یزد، یدالله جوادپور مدیر تعاون روستایی استان یزد در حاشیه بازدید از ایستگاه بوجاری بذور گندم و جو اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان یزد در محل شهر هرات شهرستان خاتم اظهار داشت: در سال 1398 بیش از 750 تن انواع بذر گندم رقم های سیوند، نارین، سیروان، بهاران، سیستان و پیشتاز و بذر جو رقم های نصرت، مهر و خاتم طبقات پرورشی، مادری و گواهی شده توسط اتحادیه تعاونی های تولید استان یزد تولید، فرآوری، بوجاری و در بین کشاورزان توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: عملیات تجهیز و راه اندازی دستگاه جدید ایستگاه بوجاری بذور گندم و جو اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان یزد با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 240 میلیون ریال در بهمن ماه سال 1397 به بهره برداری رسید.

وی گفت: با تجهیز و نوسازی ایستگاه بوجاری بذر اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان یزد در محل شهر هرات شهرستان خاتم، بوجاری بذور گندم و جو در استان به میزان قابل توجهی افزایش یافته و علاوه بر تامین صد در صد انواع بذور گندم و جو مورد نیاز استان، بذور بوجاری شده در این ایستگاه تحت نظارت مدیریت تعاون روستایی استان یزد به سایر استان های همجوار نیز صادر می شود.

گفتنی است: حجم عملیات ایستگاه بوجاری بذور گندم و جو اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان یزد 5 تن در ساعت می باشد و بالغ بر 22 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در عملیات اجرایی این ایستگاه همکاری و اشتغال دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه