English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد؛

مردم با رعایت بهداشت و ماندن در خانه به کادر درمان کمک کنند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: امیدواریم مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه به کادر درمان در ریشه کنی کرونا کمک کنند.

مردم با رعایت بهداشت و ماندن در خانه به کادر درمان کمک کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در جمع خبرنگاران گروه اطلاع رسانی کرونا در استان یزد با اشاره به تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه کادر درمان استان یزد در بیمارستان‌ها به ویژه بیمارستان شهید صدوقی یزد به عنوان بیمارستان سنترال درمان کرونا اظهار داشت: متأسفانه تاکنون ۳۰ نفر از کادر درمان شامل هشت پزشک به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

نوری شادکام با اشاره به اینکه این افراد برای نجات جان همنوعان خود مبتلا به کرونا شده‌اند، ضمن درخواست از مردم برای شفای این بیماران اظهار داشت: امیدواریم مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه به کادر درمان در ریشه کنی کرونا کمک کنند.

نوری شادکام با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۱۰ نفر در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند، افزود: ابتلای ۱۷۱ نفر از آنها به ویروس کرونا قطعی شده و تاکنون ۲۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنین آمار مراجعان به بیمارستان‌های استان یزد را شامل افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی خواند و گفت: پیش بینی می‌شود این تعداد در روزهای آینده افزایش بیشتری پیدا کند.

وی عنوان کرد: علاوه بر هشت پزشک در یزد، ۲۲ نفر دیگر شامل چند پرستار، کادر آزمایشگاه، بهیار و … نیز دچار این بیماری شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه