English

علی نیکزاد:

معدن مس اردبیل باید تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق وعده مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه معدن مس اردبیل باید تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

معدن مس اردبیل باید تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل در مجلس امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: طبق وعده مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه معدن مس اردبیل باید تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی تعیین و تکلیف معادن اردبیل را ضروری دانست و افزود: با توجه به اهمیت بهره‌برداری و توجه به ظرفیت معادن در استان اردبیل باید وضعیت تمامی معادن اردبیل به ویژه در محدوده شهرستان‌های عنبران و سرعین تا پایان سال تعیین و تکلیف شود.

نیکزاد مشکل بیکاری جوانان را مهم‌ترین مشکل استان اردبیل عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات و مسائل استان اردبیل مشکل بیکاری جوانان که باید با توجه جدی مسئولان به این قشر جامعه شاهد حل این معضل باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در این خصوص تصریح کرد: در حال حاضر برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال برای ۸ هزار نفر از جوانان استان اردبیل در دستور کار است که تحقق این موضوع نیازمند ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار است که باید تا پایان امسال تامین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه