English

علی نیکزاد:

باید از ساخت و سازهای مسکن در کشور حمایت شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در سطح کشور حوزه مسکن با مشکلات و مسائل بسیاری مواجه است بنابراین باید از ساخت و سازهای مسکن در مناطق مختلف کشور حمایت شود.

باید از ساخت و سازهای مسکن در کشور حمایت شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی نیکزاد  نائب رئیس مجلس شورای اسلامی  اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر در سطح کشور حوزه مسکن با مشکلات و مسائل بسیاری مواجه است بنابراین باید از ساخت و سازهای مسکن در مناطق مختلف کشور حمایت شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هماهنگی‌ دستگاه‌های اجرایی در خصوص حمایت از حوزه مسکن افزود:‌ باید تمامی دستگاه‌های اجرایی که در راس آن‌ها در حوزه مسکن وزارت راه و شهرسازی، بانک مرکزی و بنیاد مسکن قرار دارد با هماهنگی و تعامل دقیق اقدامات لازم را عملیاتی کنند.

نیکزاد دریافت مالیات را راهی برای جلوگیری از احتکار دانست و تصریح کرد: دریافت مالیات از خانه‌های خالی و معاملات مکرر زمین و مسکن و همچنین درآمد و عایدات از ملک باید در دستور کار قرار گیرد تا از احتکار واحدهای مسکونی نیز جلوگیری شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲ فوریت در مجلس برای حل معضل مسکن ارائه خواهد شد ادامه داد: در این راستا قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، قانونی مترقی بوده که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و همچنین ۲ فوریت در مجلس برای حل معضل مسکن ارائه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی