English

علی نیکزاد:

تمامی مسئولان باید در خصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی پاسخگوی مردم باشند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی مسئولان از رئیس جمهور تا سایر مسئولان باید در خصوص مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشتی به وجود آمده در سطح جامعه پاسخگوی مردم باشند.

تمامی مسئولان باید در خصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی پاسخگوی مردم باشند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمامی مسئولان از رئیس جمهور تا سایر مسئولان باید در خصوص مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشتی به وجود آمده در سطح جامعه پاسخگوی مردم باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی حل مشکلات اقتصادی جامعه را نیازمند عزم همگانی دانست و افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید با عزمی همگانی برای حل و رفع مسائل و مشکلات اقتصادی تصمیمات و برنامه ریزی‌های لازم را اتخاذ کنند.

نیکزاد با بیان اینکه اولویت‌های ارزی در کشور رعایت نشده است تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکنون اولویت‌های ارزی را در کشور رعایت نکرده‌ است و این موضوع امنیت غذایی جامعه را تحت تاثیر قرار داده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر امنیت غذایی بیان کرد: متاسفانه اولویت ارزی رعایت نشده و امنیت غذایی مدنظر قرار نگرفته است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در خصوص ستاد تنظیم بازار نیز اظهار کرد: اینکه گفته می شود در ستاد تنظیم بازار 14 نفر هستند و هرکدام از وزرا یک رأی دارند باید شفاف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه