English

محمدرضا رضایی‌بنا:

۲۱۳ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۲۱۳ نفر مبتلا به کرونا در بخش‌های کرونای مراکز درمانی و بیمارستان‌های مناطق مختلف استان اردبیل بستری هستند.

۲۱۳ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمدرضا رضایی‌بنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ۲۱۳ نفر مبتلا به کرونا در بخش‌های کرونای مراکز درمانی و بیمارستان‌های مناطق مختلف استان اردبیل بستری هستند.

وی از افزایش میزان ابتلا به کرونا در استان اردبیل خبر داد و افزود: متاسفانه همچنان شاهد افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان هستیم به طوری که هر روز بیماران زیادی به بیمارستان‌های استان مراجعه و بستری می‌شوند.

رضایی‌بنا با بیان اینکه امروز در یک ماه اخیر بیش‌ترین آمار ابتلا داشته‌ایم تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش‌ترین آمار بستری را در یک ماه اخیر داشتیم و در حال حاضر ۲۱۳ نفر در بخش‌های کرونای بیمارستان های استان بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به مراکز کرونا در بیمارستان‌های اردبیل بیان کرد: در بیمارستان امام خمینی‌(ره) اردبیل در مجموع ۱۰ بخش کرونا برای بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه باید رعایت اصول بهداشتی را جدی بگیریم ادامه داد: توصیه ما همانند موج قبلی رعایت موارد و دستورالعمل های بهداشتی است تا باز هم شاهد ایجاد محدودیت‌های بسیار در حوزه‌های مختلف نباشیم که خسارت جدی به فعالان حوزه صنایع مختلف وارد می‌کند.

رضایی‌بنا در این خصوص اظهار کرد: در محافل عمومی حتما از ماسک استفاده شود و محدود کردن مراسم‌ها به خصوص مراسم عروسی و ترحیم که در شیوع موج جدید کرونا نقش مهمی داشته است اکیدا توصیه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه