English

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی اصفهان خبر داد:

واگذاری اراضی به ۳۰۵ نفر از اقشار ویژه در استان اصفهان

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان از واگذاری اراضی به ۳۰۵ نفر از اقشار ویژه در استان اصفهان طی سه ماهه نخست سال 99 خبر داد.

واگذاری اراضی به ۳۰۵  نفر از اقشار ویژه در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عبدالحسین پارسایی‌راد با بیان اینکه واگذاری اراضی به تعداد ۳۰۵ نفر از اقشار ویژه استان اصفهان انجام پذیرفته است،بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری واگذاری‌های انجام شده شامل ۵۵۳  هکتار واگذاری غیر مسکونی و یک‌هزار و ۱۷۵ واحد واگذاری مسکونی بوده است.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون مطابق با برنامه تحصیل اراضی در اجرای قانون زمین شهری، این حوزه توانست اسناد مالکیت اراضی دولتی واقع در محدوده و حریم شهر به مساحت ۶۸۴ هکتار را بنام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ کند.

پارسایی راد بیان داشت: در حوزه اداره حقوقی تعداد ۹۹ پرونده در جریان بوده که آراء صادره له دولت تعیین تکلیف شده و بحث حقوقی اراضی تصرفی همواره در حال جریان است. همچنین در حوزه املاک تعداد ۳۹۸ فقره صورتمجلس تفکیکی در سطح و طبقات تهیه شده است.

 معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به واگذاری و پرداخت حد نصاب مالکانه از محل موجودی اراضی دولتی به متراژ ۲۰۸ متر مربع گفت: این استان طبق شاخص‌های اختصاصی برای سال ۹۹ و طبق آمار ارائه شده از برنامه‌های تعریف شده پیشی گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی