English

علیرضا قاری‌قرآن خبر داد:

اجرای موفق سامانه داشبورد مدیریتی در راه و شهرسازی استان اصفهان

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان از اجرای موفق سامانه داشبورد مدیریتی پس از ماه ها تلاش اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد.

اجرای موفق سامانه داشبورد مدیریتی در راه و شهرسازی استان اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد: با بهره‌گیری از سامانه داشبورد مدیریتی که مبتنی بر علم داده، پایه ریزی شده است و با مصورسازی آمار و اطلاعات سازمانی در تمامی سطوح، وضعیت موجود اداره کل مورد شناسایی، تحلیل و بصورت گرافیکی با نمودار های مختلف داینامیک نشان داده می شود.

وی افزود: استفاده از داده‌ها به عنوان دارایهای مهم هر سازمان، اثر فراوانی بر رسیدن به اهداف و استراتژی‌های سازمانی دارد و این سامانه با دارا بودن قابلیت های ویژه تصویری لحظه ای از وضعیت این اداره‌کل را ارائه می دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح داشبورد مدیریتی به منظور یکپارچه‌سازی اطلاعات این اداره کل در حوزه‌های مختلف کاری اجرایی شده است عنوان کرد: این سامانه به چندین سامانه مختلف دیگر متصل است و اطلاعات مورد نیاز مدیران جهت بررسی و اتخاذ تصمیم در آن ارائه شده است.

این مقام مسئول گفت: در قدم اول، اطلاعات از نرم افزارهای مختلف هر واحد استخراج شده و سپس براساس فرآیندهای خاص پالاش و تجمیع می شود و با رویکرد تصمیم‌سازی در اختیار مدیران قرار می‌گیرد، در این راستا با استفاده از اطلاعات کلیدی، مدیران می‌توانند تصمیمات کلیدی و اساسی اتخاذ کنند.

علیرضا قاری قرآن در پایان گفت: این طرح یکی از تجربه‌های موفق این اداره‌کل محسوب می شود پس از ماه‌ها تلاشِ  و کار تحقیقاتی به بهره‌برداری رسیده و  می‌توان بر اساس آن میزان تحقق برنامه‌های اجرایی و پیشرفت پروژه‌های عمرانی را به صورت لحظه‌ای رصد و برنامه ریزی مناسبی جهت پیشبرد اهداف سازمانی انجام داد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه