English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

افتتاح باند دوم محور اصفهان- اردستان در آینده ای نزدیک

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: باند دوم محور اصفهان- اردستان در صورت تامین‌اعتبار، طبق برنامه زمان‌بندی در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.

افتتاح باند دوم  محور اصفهان- اردستان در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری قرآن اظهار کرد: جهت تکمیل قطعه آخر باند دوم محور اصفهان- اردستان حد فاصل کمشچه تا سه راهی بَغم، به طول ۷۲ کیلومتر مبلغ 2۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که در صورت تامین‌اعتبار، طبق برنامه زمان‌بندی به بهره‌برداری خواهدرسید.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه باند دوم اصفهان – اردستان یکی از اولویت‌های این اداره کل است، گفت: خوشبختانه پیمانکار در حال اجرای عملیات راهسازی این محور است و بزودی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه عملیات.اجرایی این محور در پنج قطعه انجام شده است. افزود: قطعات یک تا چهار در سال‌های گذشته به بهره برداری رسیده و قطعه پنجم در حال اجرا است.

وی در خصوص اعتبارات هزینه شده جهت احداث هر یک از قطعات عنوان کرد: طول قطعه اول ۵ کیلومتر، قطعه دوم ۱۱ کیلومتر، قطعه سوم ۱۶ کیلومتر و قطعه چهارم 23 کیلومتر بوده است که در مجموع جهت احداث این چهار قطعه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

قاری‌قرآن اضافه کرد: فاز پنجم  این محور به طول ۱۷ کیلومتر به انضمام ۱۱ کیلومتر از باند اول که در حال انجام است، تا کنون ۷۰ میلیارد ریال هزینه داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه