English

موج دوم کرونا در البرز

با گسترش مجدد کرونا در البرز تعداد بیماران و مراجعین به مراکز درمانی افزایش یافت.

 موج دوم کرونا در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: پیش از این با همکاری شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی، آمار مبتلایان کاهش پیدا کرده بود؛ اما در روزهای اخیر با شیوع نوع دیگری از بیماری کووید 19 و سهل انگاری برخی شهروندان البرزی، آمار مبتلایان دوباره سرعت گرفت.

دکتر حسین کریم افزود: تغییر مداوم ماهیت کرونا سبب بروز شکل جدیدی از این بیماری می شود. بیشترین علائم ویروس کووید 19 در ابتدا تب بود ولی در حال حاضر درد عضلانی شدید، بی حسی، تغییر چشایی و بویایی و در مراحل پیشرفته، سرفه و تنگی نفس، علائم گوارشی مانند تهوع، دل پیچه، اسهال و استفراغ و اکنون نیز علائم پوستی و چشمی نیز به سایر علائم اضافه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز بر اجباری شدن رعایت فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در ادارات و مکان های عمومی استان البرز تاکید کرد.

دکتر مهرداد بابایی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز نیز با ابراز نگرانی از شیوع مجدد بیماری کرونا در استان، از شهروندان خواست تا از تردد و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و تمامی پروتکل های بهداشتی را در مکان های عمومی جدی بگیرند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی