English

اکبر بهنامجو:

۵۰ عنوان مجوز طرح بومگردی در استان اردبیل صادر شد

استاندار اردبیل گفت: در راستای رونق و توسعه گردشگری در استان اردبیل ۵۰ عنوان مجوز طرح بومگردی در مناطق مختلف استان صادر شد.

۵۰ عنوان مجوز طرح بومگردی در استان اردبیل صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل بعد از ظهر امروز در بازدید از روستای گردشگری شیران اردبیل اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای چهاره خطه کردن محور مواصلاتی نیر - سراب در دستور کار قرار گیرد و این پروژه در توسعه و گسترش گردشگری منطقه نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی احداث این پروژه را در افزایش امنیت جاده‌های استان اردبیل موثر دانست و افزود: با احداث این پروژه شهرستان نیر به عنوان اولین شهر استان اردبیل به مسیر شمالغرب و غرب کشور به صورت امن متصل خواهد شد.

بهنامجو از توسعه بومگردی در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: تاکنون در راستای رونق و توسعه گردشگری در استان اردبیل ۵۰ عنوان مجوز طرح بومگردی در مناطق مختلف استان صادر شده است.

استاندار اردبیل با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان بیان کرد: به منظور ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در روستای شیران تاکنون ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلون تومان اعتبار برای پروژه بهسازی جاده‌های مواصلاتی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری اظهار کرد: استان اردبیل در حوزه گردشگری ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه و فراوانی دارد که در این میان روستای شیران نیز نقش آفرینی می‌کند و باید مورد توجه و تاکید اداره کل میراث فرهنگی قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه