English

اکبر بهنامجو:

برخورد جدی با گران‌فروشان/ کالاها و اقلام ضروری مردم باید با قیمت مصوب عرضه شود

استاندار اردبیل گفت: کالاها و اقلام ضروری مردم باید با قیمت مصوب عرضه شود اما در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی در سطح جامعه باید برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

برخورد جدی با گران‌فروشان/ کالاها و اقلام ضروری مردم باید با قیمت مصوب عرضه شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: کالاها و اقلام ضروری مردم باید با قیمت مصوب عرضه شود اما در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی در سطح جامعه باید برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور افزود: قیمت برخی از کالا و اقلام مورد نیاز و ضروری مردم با توجه به شرایط اقتصادی کشور و به ویژه کاهش درآمدهای نفتی و ارزهای ورودی به کشور بالا رفته است که باید نطارت جدی به روند عرصه انجام شود.

بهنامجو با تاکید بر توسعه تولید در استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر در مناطق مختلف استان اردبیل برای جذب تسهیلات و اعتبارات لازم برای رونق و جهش تولید با راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید و بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه اقتصاد تلاش می‌کنیم.

استاندار اردبیل تحقق شعار جهش تولید را در ارتقای معیشت مردم موثر دانست و بیان کرد: استان اردبیل در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت طرفیت‌های مطلوبی دارد که باید از سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی و اقتصادی حمایت کنیم چراکه در ارتقای معیشت مردم نیز نقش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه استان اردبیل قصد گردشگران بسیاری است اظهار کرد: مناطق گردشگری استان اردبیل علی‌الخصوص شهرستان‌های مشگین‌شهر، سرعین، گرمی و پارس‌آباد همواره به عنوان مقصد گردشگران داخلی و خارجی شناخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه