English

اکبر بهنامجو:

گردشگری محور توسعه استان؛ زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل تامین می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان اردبیل در حوزه‌های مختلف گردشگری محور توسعه استان قرار گرفته است و امروز برای تامین زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل تلاش می‌کنیم.

گردشگری محور توسعه استان؛ زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل شامگاه امروز در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل از شمال تا جنوب ظرفیت‌های بسیار ویژه‌ای در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و صنعت دارد که باید برای توسعه و آبادانی مناطق مختلف استان در تلاش باشیم.

وی گردشگری را محور توسعه استان اردبیل دانست و افزود: امروزه با توجه به پیشرفت‌هایی که در سطح کشور در حوزه گردشگری داریم ما نیز باید با سرمایه‌گذاری بر روی بخش گردشگری گام‌های اساسی در این راستا برداریم و گردشگری محور توسعه استان اردبیل است.

بهنامجو از تلاش برای تامین زیرساخت‌های اماکن گردشگری استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان اردبیل در حوزه‌های مختلف گردشگری محور توسعه استان قرار گرفته است و امروز برای تامین زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل تلاش می‌کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به توجه جدی وزارت میراث فرهنگی به گردشگری استان بیان کرد: مسئولان وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به گردشگری استان اردبیل توجه جدی دارند و امیدواریم در اختصاص اعتبارات لازم نیز ما را یاری کنند.

وی با تاکید بر جذب اعتبارات مربوطه اظهار کرد: با جدب و اخذ اعتبارات لازم از محل اعتبارات مختلف می‌توانیم با توسعه گردشگری استان گردشگران بسیاری را در استان اردبیل اعم از خارج و داخل کشور میزبانی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه