English

تذکر استاندار اردبیل به مدیران آمار ساز

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان به مدیران و دستگاه های اجرایی درباره ارایه آمارهای غیر واقعی در بخش اشتغال تذکر داد.

تذکر استاندار اردبیل به مدیران آمار ساز

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان به مدیران و دستگاه های اجرایی درباره ارایه آمارهای غیر واقعی در بخش اشتغال زایی تذکر داد.

وی افزود:هیچ اجباری برای ارائه آمارهای غیر واقعی اشتغال از سوی دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد و دستگاه‌ها با توجه به توان اشتغال‌زایی، آمارهای واقعی را ارائه دهند.

بهنامجو بیان کرد: ستاد اشتغال استان آمارهای ارائه شده توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان صنعت، معدن و تجارت را راستی آزمایی کرده و میزان واقعی اشتغال‌زایی انجام گرفته را استخراج می‌کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: طرح‌های حوزه کشاورزی، صنعت، گردشگری و صنایع دستی می‌توانند به واسطه پشتیبان از تسهیلات ارزان قیمت کمیته امداد و بهزیستی استفاده کرده و بیکاران تحت پوشش این نهادها را به کارگیری نمایند.

بهنام‌جو تصریح کرد: برنامه‌ریزی در راستای ایجاد گلخانه در شهرستان‌های شمالی استان از جمله اقدامات مهم در راستای اشتغال‌زایی، صادرات و افزایش تولید است و دستگاه‌های مربوطه جهت تکمیل این واحدها تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه