English

صدیف بدری:

دولت باید بهبود وضعیت اقتصادی کشور برنامه جامع داشته باشد

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید بهبود وضعیت اقتصادی کشور برنامه جامع داشته باشد و با جراحی کامل بخش اقتصادی کشور را متحول سازد.

دولت باید بهبود وضعیت اقتصادی کشور برنامه جامع داشته باشد

صدیف بدری نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج در اردبیل اظهار داشت: دولت باید بهبود وضعیت اقتصادی کشور برنامه جامع داشته باشد و با جراحی کامل بخش اقتصادی کشور را متحول سازد.

وی با اشاره به راهکارهای جبران کسری بودجه افزود: متاسفانه با گذشت زمان دولت روز به روز فربه تر می‌شود و هر ساله در بحث بودجه سالانه با کسری بودجه مواجه می‌شود که باید برای جبران این میزان کسری دولت مجموعه خود را چابک‌تر کند.

بدری با بیان اینکه باید شفاف‌سازی اولویت دولت باشد تصریح کرد:‌ قدم دیگر دولت را برای جبران کسری بودجه حرکت به سمت شفاف سازی مالی برای اشخاص حقیقی و حقوقی در کشور است و منابع پولی افراد و دلایل کسب آن باید روشن شود چراکه در تمام کشورها برای این موضوع قانون صریح دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وضعیت بازار مسکن و خودرو بیان کرد: باید بخش‌های خودرو و مسکن در طرح مالیات بر درآمد جایگاه ویژه‌ای داشته باشد و از تمامی اشخاص که طبق شرایط موجود کشور پول به دست می‌آورند مالیات آن در قالب مالیات بر درآمد به حساب بیت‌المال رود.

وی در خصوص بازار مسکن و خودرو ادامه داد: در ماه‌های اخیر بازار مسکن و خودرو دچار چالش بسیار جدی شده است که برای اقشار کم‌برخوردار و محروم جامعه مشکبات و مسائل بسیاری به دنل آورده است که باید با اقدامات اساسی این موضوع حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه