English

خسارت ۴ هزار میلیاردی کرونا به مشاغل در البرز

استاندار البرز از خسارت 4 هزار میلیاردی ناشی از شیوع کرونا در البرز خبر داد.

خسارت 4 هزار میلیاردی کرونا به مشاغل در البرز

به گزارش خیرنگار خبرگزاری موج البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه خیرین امنیت ساز که روز صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه ارتباط مستمر و تنگاتنگی با نیروی انتظامی استان داریم، افزود:  برای حل و فصل موضوعات و مباحث مختلف جهت تامین و ثبات امنیت استان همراهی و تعامل خوبی داریم.

وی افزود: البرز به دلیل تراکم بالای جمعیت و رشد روز افزون مهاجرت‌ها با چالش‌های بسیاری مواجه است و توسعه و ارتقا زیرساخت‌ها همچنان ضروری است.

استاندار البرز با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در این استان، اضافه کرد: البرز پیک اول شیوع این بیماری را گذرانده است ولی از 14 خرداد امسال شاهد افزایش مراجعان به بیمارستان‌ها و تلفات ناشی از این بیماری بودیم.

شهبازی با اشاره به اینکه در  حال حاضر پرسنل بیمارستان‌ها به دلیل کار و تلاش مداوم برای مراقب از بیماران کرونایی خسته هستند، تصریح کرد:  رسته‌های مختلف شغلی در البرز بیش از 4 هزار میلیارد تومان بر اثر شیوع کرونا خسارت دیده‌اند که این عوامل مهمترین دغدغه‌های ما محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در استان البرز هماهنگی و همکاری بین مسئولان رده‌های مختلف وجود دارد، ادامه داد: تاکنون تمامی رسانه‌های استان، ائمه جمعه و جماعات و سایر مسئولان برای آگاهی بخشی به مردم در زمان شیوع کرونا، همراهی بسیار خوبی داشتند.

این مقام مسئول  با بیان اینکه استان البرز استانی با ظرفیت‌های مختلف است و از نیروی انسانی متخصصی برخوردار است،گفت: مردم با این تعامل و اتحاد حاکم، به این باور رسیده اند که مسئولان برای بهبود شرایط به صورت برنامه محور و ساختار یافته در حال فعالیت هستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی