English

استاندار البرز خبر داد

سهم البرز را در پرداخت اشتغال مشاغل خانگی به تهران نمی‌دهیم

استاندار البرز با تاکید بر اینکه نگاه ما در استان برای ایجاد شغل نهایت بهره‌مندی از سهمیه پرداختی تسهیلات بانکی است، گفت: سهم البرز را در پرداخت اشتغال مشاغل خانگی به تهران نمی‌دهیم.

سهم البرز را در پرداخت اشتغال مشاغل خانگی به تهران نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی در جلسه کارگروه اشتغال استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد، با تاکید بر اینکه نگاه ما در استان برای ایجاد شغل نهایت بهره‌مندی از سهمیه پرداختی تسهیلات بانکی است، گفت: سهم البرز را در پرداخت اشتغال مشاغل خانگی به تهران نمی‌دهیم.

رئیس کارگروه اشتغال استان با تاکید بر اینکه مدیران بانکی از قافله پرداخت تسهیلات جا نمانند، گفت: تمام بانک‌ها تا آخرین ریال تسهیلات بانکی را باید پرداخت کنند.

 

استاندار البرز افزود: در حوزه آی‌تی و فناوری اطلاعات به ویژه پارک علم و فناوری نیز با رویکرد مهارت‌پروری برای ایجاد شغل تلاش شود.

دانشگاه‌های ما دیواری ندارد

وی در ادامه پیوند بین دانشگاه و صنعت را مهم خواند و گفت: دانشگاه‌های ما دیواری ندارد و دانشگاه منهای کشاورزی هم بی‌معناست، مراکز علمی و تحقیقاتی این استان متعلق به این سرزمین و فارغ‌التحصیلانش است و به دور از نگاه های بخشی باید فرصت‌های شغلی را ایجاد کرد.

 

استاندار البرز در بخش دیگری با تاکید به اهمیت رفع دغدغه‌های اشتغال خانواده‌های ایثارگران گفت: قانون با سهم 25 درصد تکلیف دستگاه‌ها را در این زمینه مشخص کرده است و باید استعدادهای این قشر به کار گرفته شود.

 

وی افزود: البرز در بخش شاغلین خدمات نیز با 54/6 رتبه سوم کشور را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه