English

تخصیص ۱۲۵۰ میلیارد اعتبار برای جبران خسارات کرونا

استاندار البرز از اختصاص اعتبار 1250 میلیاردی برای جبران خسارت ناشی از کرونا در استان خبر داد.

تخصیص 1250 میلیارد اعتبار برای جبران خسارات کرونا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، عزیزاله شهبازی صبح سه شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ، با اشاره به اینکه شرایط با روزهای ابتدایی شیوع بیماری متفاوت است، افزود: این بیماری ناشناخته است و ترس و وحشتی که در دنیا بود شرایط را بسیار سخت کرده بود ولی اکنون کادر بهداشت و درمان، تخت‌های بیمارستانی و سایر امکانات لازم در کشور برای مقابله با کرونا در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران و تمامی دستگاه‌های استان برای تأمین و تجهیز تخت‌های نقاهتگاهی بسیار تلاش کردند و هزار و ۲۰۰ تخت مهیا شد که ۳۰۰ تخت به شبکه درمان البرز متصل شدند.

استاندار البرز گفت: تیم مدیریت مقابله با کرونا در استان البرز بسیار تلاش کردند تا به شرایط بحرانی و وضعیت قرمز نرسیم و خدا را شاکریم که این امر محقق شد.

شهبازی افزود: حدود ۱۰ روز تلفات ناشی از کرونا در البرز به صفر رسیده بود و اکنون نیز چند موردی که اتفاق افتاده به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه حفاظت از جان مردم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: باید به هشدارها توجه کرد ولی ترس و وحشت نیازی نیست چراکه مردم آگاه شده اند و با امکانات موجود نسبت به رعایت اصول بهداشتی اقدام می‌کنند.

استاندار البرز گفت: استان البرز از پیک اول شیوع کرونا گذشته و کمترین خسارت جانی را داشتیم.

شهبازی افزود: به طور حتم همچنان فضای مجازی و رسانه‌های جمعی کمک می‌کنند که مردم آگاه‌تر شوند تا دچار بحران نشویم.

وی با بیان اینکه مردم خرید اینترنتی انجام می‌دهند تا کمتر از خانه بیرون بروند، گفت: به سمت بهبود زیرساخت‌های استان در حوزه شبکه‌های تلفن همراه و اینترنت می‌رویم و این امر طی دیدار با وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد و دستورات لازم دریافت شد.

استاندار البرز افزود: در حال برنامه ریزی برای دوران پسا کرونا هستیم و در این راستا دولت نیز اعتبارات بسیار خوبی در نظر گرفته است.

شهبازی گفت: باید تدابیر لازم را داشته باشیم تا هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب دولت برای جبران خسارات ناشی از کرونا را برای استان البرز جذب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی