English

حسین اربابی:

طرح ایجاد هتل‌های کپسولی در کشور توسعه می‌یابد

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی ایران گفت: در حال حاضر برای توسعه و گسترش طرح ایجاد هتل‌های کپسولی در مناطق مختلف به ویژه در استان‌های گردشگری کشور توسعه می‌یابد.

طرح ایجاد هتل‌های کپسولی در کشور توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی ایران در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اظهار داشت: کشور ما اقتصاد نوپایی را آغاز کرده است و جای خالی هتل های کپسولی که در دنیا راه‌اندازی می‌شود در کشور ما احساس می‌شد.

وی از آغاز اجرای طرح ایجاد هتل‌های کپسولی در کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر برای توسعه و گسترش طرح ایجاد هتل‌های کپسولی در مناطق مختلف به ویژه در استان‌های گردشگری کشور توسعه می‌یابد.

اربابی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل یکی از مناطق گردشگری مهم کشور به شمار می‌رود که همواره میزبان گردشگران بسیاری از داخل و خارج از کشور است.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی ایران با تاکید بر توسعه گردشگری استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل با توجه به پتانسیل‌هایی که در حوزه گردشگری دارد به عنوان پایلوت اجرای طرح‌های هتل کپسکلی در کشور انتخاب شده است و این پروژه به رونق و توسعه گردشگری این منطقه موثر خواهد بود.

وی از تلاش‌های مسئولان برای توسعه این طرح قدردانی کرد و ادامه داد: مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پروزه هتل‌های کپسولی استقبال و حمایت خوبی کرده‌اند که بسیار بی‌نظیر و قابل تقدیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه