English

رونق گردشگری البرز با راه اندازی پروازهای فرودگاه پیام

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از توسعه صنعت گردشگری البرز با راه اندازی پروازهای فرودگاه پیام خبر داد.

رونق گردشگری البرز با راه اندازی پروازهای فرودگاه پیام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، فریدون محمدی در آیین آغاز پروازهای مسافرتی از فرودگاه پیام استان البرز که ظهر امروز در کرج برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد سیستم حمل و نقل برای توسعه گردشگری در استان البرز یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از این زیرساخت‌ها بحث توسعه و تسهیل در تردد است، افزود: آغاز پروازهای مسافرتی از فرودگاه پیام به دیگر نقاط کشور  یکی از عوامل اصلی ایجاد توسعه در بخش گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با اشاره به اینکه در فاز نخست پروازها به شهرهای مشهد مقدس، کیش و اهواز  راه اندازی می‌شود، بیان کرد: موفقیت این پروازها به معنی موفقیت این استان در زمینه گردشگری است.

محمدی با بیان اینکه استان البرز یکی از استان‌هایی است که تعداد زیادی از مسافران به عنوان  محل عبور از آن استفاده می‌کنند، تصریح کرد: اگر ادارات کل استان و شرکت‌ها که در استان البرز به میزان بالایی وجود دارد  پروازهای گردشگری را حمایت کنند، پروازها اقتصادی و به صرفه می‌شود.

وی  با بیان اینکه باند فرودگاه  پیام البرز یکی از بزرگترین باندهای پروازی کشور است و با این ظرفیت می‌تواند استان البرز را به کانون گردشگری و اقتصادی تبدیل کند،گفت: توجه به بحث گردشگری می‌تواند رونق اقتصادی و اشتغال را در استان محقق کند.

محمدی عنوان کرد: گردشگری روستایی یکی از برنامه‌های اساسی و اولویت‌های ما در میراث فرهنگی است که بتوانیم شاهد ماندگاری روستایی‌ها با ایجاد اشتغال پایدار و مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی