English

مدیر کل میراث ‌فرهنگی وگردشگری استان خبر داد:

توسعه گردشگری با ایجاد شبکه ریلی در غرب استان اصفهان

مدیرکل میراث ‌فرهنگی و گردشگری استان اصفهان از توسعه گردشگری با ایجاد شبکه ریلی در غرب استان اصفهان خبر داد.

توسعه گردشگری با ایجاد شبکه ریلی در غرب استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فریدون الله یاری بیان کرد: به‌منظور توسعه شبکه ریلی در غرب استان اصفهان و توسعه گردشگری در این مناطق در حال برنامه‌ریزی به‌منظور تحقق این مهم با همکاری اداره‌کل راه‌آهن استان هستیم.

وی افزود: از پیش از 70 سال گذشته تاکنون طول مسیر ریلی در اصفهان به بیش از هزار کیلومتر می‌رسد که این مسیرها عمدتا در محورهای شمال، جنوب و شرق استان متمرکز شده است.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی و گردشگری استان اصفهان تاکید کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته از توسعه مسیرهای ریلی در غرب استان و در دامنه‌های سلسله جبال زاگرس غفلت شده بود، لذا در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی در حال گسترش شبکه ریلی به سمت غرب استان و اتصال شبکه ریلی به استان‌های واقع در شمال غرب و غرب است.

الله یاری ادامه داد: بدون شک همگان می‌دانند که ارتباط، محور توسعه تمدن‌های بشری است، لذا در حالی که از یک سو در محور غرب و شمال غرب استان، هفت شهرستان قرار گرفته و از سوی دیگر این مناطق به واسطه قرار گرفتن در دامنه‌های رشته کوه سترگ زاگرس از اقلیم شگفت‌انگیری برخوردار است.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی و گردشگری استان اصفهان گفت: معتقدیم توسعه شبکه ریلی ، گام ارزشمندی در راستای توسعه گردشگری ریلی در غرب اصفهان است، لذا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان در حال برنامه‌ریزی به‌منظور تحقق این مهم با همکاری اداره‌کل راه‌آهن استان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه