English

مسئول امور سینمایی ارشاد قم خبرداد؛

بازگشایی سینماهای قم از چهارشنبه/ قیمت بلیت سینما افزایش نمی یابد

مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از بازگشایی سینماهای قم از چهارشنبه خبر داد و گفت: بلیت سینماها در تهران گران شده است اما تاکنون در خصوص افزایش قیمت بلیت های سینما در استان ها هیچ دستورالعملی صادر نشده و فعلا افزایش قیمت نداریم.

بازگشایی سینماهای قم از چهارشنبه/ قیمت بلیت سینما افزایش نمی یابد

محمدکاظم رضوانی مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج قم از بازگشایی سینماهای قم از روز چهارشنبه خبر داد و بیان کرد: سینماهای استان قم پس از چندماه تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا در کشور از روز چهارشنبه چهارم تیرماه با اکران دو فیلم «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف2» بازگشایی می شود.

وی افزود: عمده قوانین برای بازگشایی سینماها درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که نحوه سانس‌بندی، نحوه ورود و خروج در ۱۵ بند تدوین می‌شود.

رضوانی با اشاره به دستورالعمل های بهداشتی جهت بازگشایی سینماها بیان کرد: در مقطع بازگشایی و تا اعلام وضعیت سفید قطعی، ظرفیت فروش بلیت برای هر سالن تا سقف ۵۰ درصد مجاز است و می‌بایست هنگام ورود و خروج تماشاچیان و حضور در سالن انتظار، فاصله گذاری ایمن رعایت شود.

مسئول امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: استفاده از دستکش و ماسک و در دسترس بودن مایع ضدعفونی کننده در محیط سالن های سینمایی، برای مراجعه کنندگان و کارکنان الزامی است.

وی با اشاره به اینکه ضد عفونی کامل سینما و سالن ها طبق دستورالعمل اعلامی وزارت بهداشت هر روز یک بار الزامی است.، اظهار کرد: فاصله سانس‌ها بیشتر شده تا ضد عفونی کردن سالن‌ها درست انجام شود و همه با خیال راحت به سینماها بیایند.

رضوانی در خصوص افزایش قیمت بلیت های سینما بیان کرد: بلیت سینماها در تهران گران شده است اما تاکنون در خصوص افزایش قیمت بلیت های سینما در استان ها هیچ دستورالعملی صادر نشده و فعلا افزایش قیمت نداریم.

وی در خصوص علت به تعویق افتادن بازگشایی سینماها، گفت: تهیه کنندگان دو فیلم « شنای پروانه» و خوب، بد، جلف2» هر دو فیلم را از چرخه عرضه برداشتند و به همین علت بازگشایی سینماها در اول تیرماه منتفی و به چهارم تیرماه منتقل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی