English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اصفهان/کلاهبرداری از ۱۶ نفر

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی با صدور چک بلامحل و کلاهبرداری از 16 نفر در اصفهان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در اصفهان/کلاهبرداری از 16 نفر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان گفت: در پی شکایت تعدادی از کسبه و بازاریان فردی که با صدور چک بلامحل بالغ بر 5 میلیارد ریال از 16 نفر کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات از مال باختگان و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و علمی سرانجام موفق شدند هویت فرد کلاه بردار که دارای 8 فقره پرونده کلاهبرداری در استان های مختلف کشور بوده را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران، مخفیگاه متهم شناسایی و طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعداد قابل توجهی مدارک مسروقه از جمله دسته چک و کارت ماشین و همچنین اقلام کلاهبرداری شده شامل 7 دستگاه تجهیزات موسیقی ، 2 تخته فرش ،یک دستگاه کولر گازی و 2 دستگاه لب تاپ ، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان مجموع مبلغ کلاه برداری شده توسط متهم را 5 میلیارد ریال اعلام کرد و ضمن اشاره به شناسایی 16 مال باخته در این پرونده گفت: با اعتراف صریح متهم به عمل بزهکارانه خود و تنظیم شکایت از سوی شاکیان پرونده ، وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه