English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری زن دعانویس و رمال در اصفهان / کلاهبرداری ۷۰ میلیون ریالی

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری زن دعانویسی که به بهانه بخت گشایی از دختران دم بخت 70 میلیون ریال کلاهبرداری کردخ بود، خبر داد.

دستگیری زن دعانویس و رمال در اصفهان / کلاهبرداری 70 میلیون ریالی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاه برداری  از آنان مشخص شد، زنی دعانویس و رمال به بهانه بخت گشایی، دختران دم بخت را جذب کرده و مبالغ قابل توجهی را از آنان اخذ و با این شیوه از آنان کلاهبرداری می کرده است.

وی تصریح کرد: ماموران پس از تکمیل تحقیقات با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل فرد مذکور شده و ضمن دستگیری متهم،  اقلام و ادوات مربوط به رمالی و دعانویسی را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تا کنون 2 نفر از شاکیان به پلیس آگاهی  مراجعه کردند، گفت: این افراد در تحقیقات صورت گرفته عنوان کردند که برای بخت گشایی، هر کدام مبلغ 70 میلیون ریال به متهم پرداخت کرده بودند که فرد مذکور پس از دریافت وجه دیگر پاسخگوی آنان نبوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف صریح زن دعانویس و رمال به بزه انسابی خود گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی