English

با توزیع جدید دستگاه همودیالیز؛

ناوگان دیالیز کرمانشاه جانی تازه گرفت

مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توزیع ۲۱ دستگاه همودیالیز بین مراکز درمانی تابعه‌ی دانشگاه خبر داد و گفت: ماهیانه نزدیک به ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان ملزومات دیالیز خریداری می‌گردد.

ناوگان دیالیز کرمانشاه جانی تازه گرفت

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در راستای ارتقاء مؤثر خدمات درمانی به بیماران دیالیزی کرمانشاه و با پیگیری‌های کم‌نظیر انجام‌شده توسط تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ۲۱ دستگاه همودیالیز به ارزش تقریبی چهار میلیارد و دویست میلیون تومان بین مراکز درمانی تابعه دانشگاه ظرف کمتر از شش ماه توزیع شد.

 شیرزادیان گفت: از تعداد ۲۱ دستگاه ماشین همودیالیز خریداری‌شده، تعداد ده دستگاه در انتهای نیمه دوم سال گذشته توزیع گردیده و در هفته جاری ۱۱ دستگاه باقیمانده بین مراکز درمانی دانشگاه و بر اساس شاخص‌های درمانی توزیع می‌شود.

 به گفته وی این تنها بخشی از توزیع سراسری تجهیزات دیالیز بین مراکز درمانی است که از ابتدای طرح تحول نظام سلامت آغازشده و به‌صورت مستمر ادامه دارد.

شیرزادیان اظهار داشت: علاوه بر آن ماهیانه نزدیک به ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان ملزومات دیالیز شامل ست‌ها و فیلترهای مختلف باکیفیت مناسب جهت بخش‌های دیالیز تابعه دانشگاه خریداری می‌گردد.

 مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی کرمانشاه  گفت: تأمین سایر تجهیزات این بخش مهم و حساس در اولویت تصمیم‌گیری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار داشته و علیرغم آنکه دانشگاه در این حوزه همواره از جنبه مالی متضرر می‌گردد اما هرگز از تأمین مطالبات این قشر حساس که متأسفانه با رو به افزایش می‌باشد، فروگذار ننموده است.

 وی گفت: امیدواریم با ارتقاء ناوگان دیالیز استان کرمانشاه که جزو بخش‌های پرهزینه دانشگاه می‌باشد، گام مهمی در جهت تأمین سلامت و رضایت خاطر این بیماران در استان برداشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه