English

وزیر بهداشت:

کرمانشاه در کرونا یک تجربه موفق برای کشور محسوب می‌شود

وزیر بهداشت طی نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه خدمات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در برنامه‌ کنترل اپیدمی کرونا را ارزشمند و یک تجربه موفق دانست.

کرمانشاه در کرونا یک تجربه موفق برای کشور محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه،وزیر بهداشت طی نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدمات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در برنامه‌ کنترل اپیدمی کرونا را ارزشمند و یک تجربه موفق دانست.

در این نامه آمده است:

 بر اساس گزارش‌ها، با موضوع بازدیدهای انجام‌شده از برنامه اپیدمی کووید_۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدمات ارزشمندی انجام‌شده است که می‌توان به‌عنوان یک تجربه موفق به آن استناد نمود.

مجموعه اقدامات انجام‌شده و تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر کارکنان مراکز بهداشتی، بیمارستان‌ها و ستادهای نظارتی آن دانشگاه جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

علی‌رغم اقدامات ارزشمند انجام‌شده، افزایش نسبی موارد بستری و میانگین نسبی موارد مرگ، بر لزوم آمادگی بیشتر خصوصاً در مراکز تجمعی تأکید دارد.

امید است که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ادامه اقدامات ارزشمند قبلی و به‌کارگیری توصیه‌های کارشناسی در گزارش‌ها، همچنان در کنترل اپیدمی کرونا در کرمانشاه موفق باشد.

گفتنی است که دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دلیل مدیریت بیماری کرونا در کرمانشاه نیز به صورت ویژه تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه