English

استاندار کرمانشاه:

کرونا قابل‌ درمان نیست اما قابل مدیریت است

هوشنگ بازوند بابیان این مطلب که روند رو به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کرمانشاه بسیار نگران‌کننده است، گفت: در صورت لزوم اقدامات سخت‌گیرانه‌تری برای کنترل بحران کرونا اجرا می‌شود.

کرونا قابل‌ درمان نیست اما قابل مدیریت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه ضمن ابراز نگرانی از روند رو به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کرمانشاه، ابراز داشت: وضعیت کرمانشاه درزمینهٔ بحران کرونا اصلاً خوب نیست و این در شرایطی است که کرونا قابل‌درمان نیست ولی قابل مدیریت هست و البته برای مدیریت این بحران سخت نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم.

بازوند در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه که با حضور دکتر گرکانی رئیس پژوهشکده سوانح طبیعی کشور و اعضای ستاد بحران برگزار شد؛ اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد در استان کرمانشاه شاهد یک‌روند رو به افزایش تعداد بستری‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین آمار فوتی‌ها هستیم.

وی بابیان این مطلب که مردم باید از حضور در تجمعات غیرضروری و اماکن شلوغ به‌شدت پرهیز کنند، خاطرنشان ساخت: از مردم عزیز کرمانشاه تقاضا داریم در کنترل این بحران همکاری کنند تا مجبور به اتخاذ تصمیماتی نشویم که منجر به تعطیلی کسب‌وکارها شود و معیشت مردم در تنگنا قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه افزود: مصوبات جدید و سخت‌گیرانه‌تری به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ارائه‌شده که به اجرا گذاشته می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این سختگیری‌ها اعمال نشود، هزینه‌ها و خسارات زیادی را برای معیشت مردم خواهد داشت و جان بسیاری از عزیزان ما به خطر خواهد افتاد. در این شرایط بخش مهمی از توان مدیریت استان صرف کنترل این بحران خواهد شد و از برنامه‌ریزی مناسب برای اشتغال‌زایی و جهش تولید در استان بازخواهد ماند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا باید به فکر حفظ سلامت کارکنان باشیم. در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی پروتکل نحوه فعالیت ادارات در ایام آتی را تدوین کند و در نشست آتی ارائه دهد. همچنین آموزش‌وپرورش نیز جمع‌بندی خود را در مورد نحوه فعالیت مراکز آموزشی و حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان اعلام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه