English

استاندار کرمانشاه خبر داد:

غیر کرمانشاهی سه روز تعطیلات نمی‌توانند به اورامانات بروند

هوشنگ بازوند گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا استان از سه‌شنبه ساعت دو بعدازظهر تا شنبه هفته بعد ورود به شهرستان‌های اورامانات تنها برای افراد بومی مجاز است.

غیر کرمانشاهی سه روز تعطیلات نمی‌توانند به اورامانات بروند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در نشست ستاد کرونا استان کرمانشاه که با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا استان از سه‌شنبه ساعت دو بعدازظهر تا شنبه هفته بعد ورود به شهرستان‌های اورامانات تنها برای افراد بومی مجاز است و تمامی اماکن گردشگری این چهار شهرستان تعطیل خواهند بود.

بازوند خاطرنشان ساخت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، رئیس‌جمهور شخصاً ریاست و راهبری ستاد ملی کرونا را بر عهده داشته‌اند. وزیر بهداشت و معاونین ایشان نیز در طول این بحران کرونا تلاش‌های بسیار گسترده‌ای را برای کنترل بیماری کرونا انجام داده‌اند که جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

وی افزود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شامل مدیران، پرسنل اداری، پزشکان و پرستاران در طول این ایام با فداکاری، سلامت خود را به خطر انداختند تا سلامت مردم حفظ شود.

بازوند تصریح کرد: متأسفانه افزایش آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها حکایت از وضعیت نامطلوب استان کرمانشاه دارد. انتظار می‌رود مردم عزیز استان کرمانشاه همان‌گونه که در ماه‌های گذشته با مشارکت مسئولانه این بحران را مدیریت کردند اکنون نیز انتظار می‌رود با همدلی و همراهی درزمینهٔ کنترل این پیک بیماری، مشارکت داشته باشند.

استاندار کرمانشاه تعطیلی مناطق گردشگری و پرتردد را یکی از راهکارهای کنترل این بیماری دانستن و گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا استان از فردا سه‌شنبه ساعت دو بعدازظهر تا شنبه هفته بعد ورود به شهرستان‌های اورامانات تنها برای افراد بومی مجاز است و تمامی اماکن گردشگری این چهار شهرستان تعطیل خواهند بود.

وی تأکید کرد: این تصمیم به خاطر حفظ سلامت شهروندان اتخاذشده است و انتظار می‌رود مردم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار کرمانشاه همچنین یادآور شد: معاونت اقتصادی و سازمان صمت باید ماسک موردنیاز مردم را تهیه و هماهنگی‌های لازم را برای عرضه آن انجام دهند.

بازوند وجود تجمعات متعدد در سطح شهر را عاملی برای گسترش ویروس کرونا دانست و گفت: شهرداری موظف است تدابیر لازم در مورد مراسمات ختم و تشییع را به کار گیرد.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: به دلیل اوج گرفتن بحران کرونا در استان کرمانشاه مساجد اجازه برگزاری مجالس ختم را ندارند و تشییع‌جنازه‌ها نیز با حداکثر ۱۰ نفر برگزار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه