English

وزش بادهای جنوب شرقی در شرق تنگه هرمز

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: طی امروز در مناطق دریایی شرق تنگه هرمز و دریای عمان وزش بادهای جنوب شرقی خواهیم داشت که سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.

وزش بادهای جنوب شرقی در شرق تنگه هرمز
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز در مناطق دریایی شرق تنگه هرمز و دریای عمان (منطقه جاسک)وزش بادهای جنوب شرقی خواهیم داشت که سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد که سرعت وزش باد گاهی به 38 کیلومتر در ساعت نیز خواهد رسید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: درغرب جزیره لاوان نیز طی امروز (بعد ازظهر) شاهد افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی خواهیم بود و دریا در این نواحی نسبتا مواج خواهد شد. 
عارفی عنوان کرد: در سایر جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی پدیده شاخص ساعات صبح خواهد بود که با توجه به ملایم بودن سرعت باد سبب کاهش موقتی میزان دید افقی خواهد شد.
معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، در ادامه خاطر نشان کرد: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر خواهیم داشت که احتمال رخداد رگبار و رعد وبرق پراکنده در مناطق شرقی و شمالی دور از انتظار نخواهد بود.
وی گفت: طی روز دوشنبه نیز در مناطق دریایی،دریای عمان و شرق تنگه هرمز (از ساعات صبح تا ظهر) وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی، سبب مواج شدن دریا خواهد شد که توصیه می شود با توجه به نامساعد شدن شرایط تردد های دریایی شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند.
عارفی تشریح کرد: درارتفاعات شمال و شرق استان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه شرایط جهت وقوع بارش های رگباری مهیا خواهد بود.
معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، در پایان اضافه کرد: از لحاظ دمایی موقتا از میزان شدت گرمای هوا طی روز دوشنبه کاسته خواهد شد،لکن از روز چهارشنبه روند افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه