English

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلادرشت در مجلس:

توسعه مازندران در الویت نمایندگان است

نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه استان مازندران در الویت نمایندگان استان مازندران و مدیران کل باید برای تلاش توسعه همه جانبه استان مازندران تلاش کنند.

توسعه مازندران در الویت نمایندگان است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد علی محسنی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت:  معیشت، اقتصاد و اشتغال جوانان دغدغه مهم مجلس کنونی است و  باید رویکرد علمی نسبت به این مسائل داشته باشیم.

وی ادامه داد: تغییر مستمر و پایدار تنها بر پایه دانش صورت می‌گیرد، نقش رسانه‌ها را در به سعادت رساندن مردم مهم برشمرد و گفت: باید به سمت تغییر پایدار پیش رویم.

محسنی بندپی با بیان اینکه حال بازنشستگان ما خوب نیست، بر لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با اظهار اینکه از برنامه‌های نمایندگان ادوار قبلی و کاندیداها استفاده خواهیم کرد، افزود: اگر پشتوانه مردمی نظام را از دست دهیم، زنگ خطر محسوب می‌شود.

محسنی بندپی با اظهار اینکه باید برمبنای مستندات سخن بگویم افزود: درباره منطقه آزاد اطلاعات مختلف در شبکه‌های مجازی دیده می‌شود و باید در این زمینه محکم و مستدل صحبت کرد.

وی با اظهار اینکه همه ما برای توسعه استان دغدغه داریم و نمایندگان برای کنارگذاشتن نگاه‌های جناحی مصمم هستیم، افزود: منطقه آزاد تیغ دولبه وحشتناکی است که شاید آن لبه‌اش برنده‌تر باشد.

محسنی بندپی با بیان اینکه در عزل و نصب‌ها نگاه قومی و قبیلی نداریم، گفت: اگر قرار است کسی منصوب شود باید برمبنای شایسته سالاری و توسط قوه مجریه منصوب شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت تصریح کرد: در مجلس یازدهم که وظیفه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون را دارد، قطعا خواهید دید که نظارت قوی تر خواهد بود و در گذشته عدم نظارت قوی مجلس باعث شد برخی از قوانین به درستی اجرایی نشود.

محسنی بندپی بیان داشت: در مازندران ۱۲ نماینده جدید وارد مجلس شدند که در طول تاریخ مجلس بی سابقه بوده و این نشان دهنده پیامی جز خواستاری تغییر از سوی مردم نیست.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت اذعان داشت: تا دیروز هرچه پیش آمد در عرصه رقابت بود، اما امروز بیاییم دست در دست هم  و در کنار هم برای رفع کاستی‌ها و مشکلات تلاش کنیم تا میتوانیم از حواشی بپرهیزیم زیرا آنچه ما را به عقب رانده ایجاد حاشیه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی