English

ولی اسماعیلی:

نیازی به مذاکره با آمریکا نداریم

نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با نگاه رهبری که نگاه به درون است خودمان می توانیم مشکلات خودمان را حل کنیم، اگر باز هم روحیه انقلابی را حفظ کنیم می‌توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم و نیازی به مذاکره نداریم.

نیازی به مذاکره با آمریکا نداریم

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس در گفتگو با خبرنگار موج اردبیل اظهار داشت: به نظر من هم اکنون وضعیت ترامپ شبیه آدمی است که در حال غرق شدن است، او هم در وضعیت داخلی و هم در هژمونی منطقه‌ای در حال نابودی است.

وی افزود: رسیدن نفت ما به ونزوئلا کار مشکلی نبود، از این منظر ترامپ تلاش می کند بستری را فراهم کند تا از این مسائل رهایی یابد که یکی از این مسائل مذاکره است.

اسماعیلی تصریح کرد: در وضعیتی که در بدترین تحریم‌ها قرار داریم و این تحریم‌ها همچنان ادامه دارد جایی برای مذکره نمی‌ماند، ما کدهایی مبنی بر تغییر رفتار آمریکا نمی‌بینیم، رفتار او بیشتر تهاجمی شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما با نگاه رهبری که نگاه به درون است خودمان می توانیم مشکلات خودمان را حل کنیم، اگر باز هم روحیه انقلابی را حفظ کنیم می‌توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم و نیازی به مذاکره نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه