English

پورابراهیمی: اگر انتخابات ما پرشور برگزار شود دشمنان ما دلسردتر خواهند شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اولویت حل مشکلات اقتصادی کشور از سوی دولت اظهار کرد: ۸۰ درصد از مشکلات اقتصادی کشور مربوط به درون کشور است و تنها ۲۰ درصد از مشکلات به عوامل بیرون از کشور مرتبط می‌شود.

پورابراهیمی: اگر انتخابات ما پرشور برگزار شود دشمنان ما دلسردتر خواهند شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا پورابراهیمی در جمع مردم قناتغستان کرمان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت امام عصر، حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان اظهار کرد: دو ویژگی در تفکر شیعی وجود دارد که جهان را به شگفتی واداشته است. اعتقاد به مکتب عاشورا و همچنین اعتقاد به مهدویت دو ویژگی مهم و بارز شیعیان است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز اروپایی‌ها و کسانی که رویکردشان شناخت شیعه است اذعان می‌کنند اگر بخواهیم موفقیت شیعه را در دنیا متوجه شویم که چه چیزی باعث شد تفکر شیعی بتواند مستحکم در عرصه‌های مختلف خودش را نشان دهد و با اقتدار استمرار پیدا کند دلیلش در دو موضوع مهم است یک اعتقاد به مکتب سید الشهدا و دوم مکتب مهدویت لذا این دو موضوع اساس حرکت تفکر شیعه است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چیزی که باعث بقای اسلام شده همین دو ویژگی است؛ یکی حب شیعیان به سید و سالار شهیدان و دیگری محبتی که به واسطه رویکرد مهدویت و انتظاری که برای ظهور امام زمان دارند این دو ویژگی تفکر شیعه را در اوج قرار داده است وجایگاه شیعیان را در دنیا متمایز کرده است.

پورابراهیمی تصریح کرد: به واسطه همین دو ویژگی که در تفکر شیعه وجود داشت امروز شیعیان در عراق، در سوریه، لبنان و در سایر مناطق و بلاد اسلامی به شکلی در مقابل دشمنان شیعه و نیز حامیان آنها که همه قدرت های استکباری دنیا می باشند به نحوی ایستادگی کرده که امروز بعد از چند سال جنگ نابرابر اعلام فروپاشی آنها نمایان و هر روز پیروزی‌های شامیان بیشتر می‌شود.

وی بیان کرد: امروز شیعیان عراق به واسطه حمایت‌هایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص مواجه با جریان تکفیری داعش موفق شدند، کشورشان را از لوث وجود این عناصر پلیدی که به هیچ چیز اعتقاد ندارند، پاک کنند و عراق آهسته آهسته از جریان تکفیری داعش پاک می شود.

نماینده مردم کرمان در خانه ملت افزود: امروز شاهد هستیم شیعیان در یمن در مقابل دشمن مقاومت می کنند و به پیروزی می رسند این مقاومت هایی که امروز در منطقه ایجاد شده به واسطه همین تفکرات است.

پورابراهیمی با اشاره به خصومت دشمنان علیه جمهوری اسلامی ابراز کرد: بعضی در این کشور تصور می کنند اگر ما با آمریکایی‌ها مذاکره کردیم اگر در موضوع هسته‌ای و برجام و امثال این موارد توافقی شد، دشمنی آنها با ایران تمام می‌شود، نه خیر این طور نیست؛ آمریکایی‌ها و کشورهای اروپایی در عمل نشان دادند که آنها تا زمانی که ما اعتقاد به تفکر عاشورا و مهدویت داریم این دشمنی ادامه دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: مگر در برجام همه چیز را قبول نکردیم؟ مگر تمام تعهدات را عمل نکردیم؟ مدیر کل سازمان ملل چندین بار در مصاحبه هایش مطرح کرده که جمهوری اسلامی ایران در بحث برجام همه تعهدات و تکالیفش را انجام داد اما شما می بینید که عهد شکنی می‌کنند و رفتارهای ظالمانه انجام می دهند.

وی افزود: امروز کشورهای عربی هیچکدام دموکراسی ندارند، اما آمریکا از آن ها حمایت می کند همه این برخوردها و مواجه هایی که با جمهوری اسلامی انجام می‌شود فقط به خاطر تفکر شیعی در کشور ما است. اگر شما از این تفکر دست بردارید دیگر با ما دشمنی ندارند.

پورابراهیمی ادامه داد: اگر این تفکر شیعی نبود امروز معلوم نبود در عراق تکفیری ها چه بلایی بر سر قبور ائمه می آوردند لذا بدانید دشمنان با اصل تفکر شیعه در ایران مخالف هستند و اگر این تفکر را کسی کنار بگذارد هیچ مشکلی با او ندارند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بیان کرد: ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است. جمهوری اسلامی ایران با استعانت از همین تفکر شیعی نشان داد که هیچگاه زیر بار ذلت نخواهد رفت و لذا شیعیان و تمامی آزادگان جهان با علاقه و عشق به انقلاب اسلامی خواهان موفقیت‌های روزافزون آن بوده از این رو موفقیت ایران درعرصه انتخابات سال ۹۶ برای آنها بسیار مهم است.

نماینده مردم کرمان و راور ادامه داد: تمام دوستداران انقلاب اسلامی  در خارج از کشور ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ را رصد می کنند اگر انتخابات ما پرشور برگزار شود دلگرمی آنان به انقلاب بیشتر خواهد شد؛ همان طور که دشمنان ما دلسردتر خواهند شد و در مقابل عظمت ایران زانو خواهند زد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به کلام رهبری در خصوص انتخابات افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان در خصوص انتخابات فرمودند «امروز کسانی باید مورد توجه مردم قرار گیرند که دل در گرو مبانی ارزشی انقلاب و آرمانهای امام راحل دارند و برای حل مشکلات توجهشان به داخل است و نگاهشان  به خارج از کشور معطوف نشده است رویکرد جهادی دارند ساده زیست باشند و به محرومان  توجه کنند؛» اینها ویژگیهای فرد اصلح از کلام رهبری است و امیدواریم به فضل الهی انتخابات ما هم با حضور گسترده مردم و هم با انتخاب اصلح موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف شود.

نماینده مردم کرمان در خانه ملت در پایان با تاکید بر اولویت حل مشکلات اقتصادی کشور از سوی دولت اظهار کرد: ۸۰ درصد از مشکلات اقتصادی کشور مربوط به درون کشوراست و تنها ۲۰ درصد از مشکلات به عوامل بیرون از کشور مرتبط می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه