English

علی اکبر کریمی:

لازمه تحقق اقتصادمقاومتی حل مشکلات حوزه صادرات و نظام بانکی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق بخشی از مولفه های اقتصاد مقاومتی در گرو حل مشکلات حوزه صادرات و نظام بانکی است اما تاکنون اقدامات انجام شده در این رابطه کافی نبوده است.

لازمه تحقق اقتصادمقاومتی حل مشکلات حوزه صادرات و نظام بانکی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دفتر نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس، علی اکبر کریمی با اشاره به عملکرد دولت در سال اقتصاد مقاومتی و میزان موفقیت در تحقق وعده ها و تامین نظر مردم، اظهار داشت: مجموعه سیاست های اقتصاد مقاومتی یک بسته کامل است و باید در خصوص بند بند آن نظر داد و تحلیل کرد، اما دولت هنوز گزارش کاملی در مورد عملکرد خود در حوزه اقدام و عمل برای اقتصاد مقاومتی ارائه نکرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر وضعیت اقتصاد ایران چندان مطلوب نیست و اگر سیاست های اقتصاد مقاومتی به خوبی انجام می شد، شرایط بهتری داشتیم.

کریمی خاطرنشان ساخت: با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند، قطعا دولت تلاش هایی انجام داده، ولی این تلاش ها از منظر مشکلات و مسائلی است که وضوح بیشتری دارد و اگر از منظر مشکلات مردم و فعالان اقتصادی نگاه کنیم، تلاش ها کافی نبوده و رفع مشکلات تولید، اشتغال، رکود و بیکاری را شاهد نبوده ایم .

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر مسائل و مشکلاتی در حوزه های صادارات و نظام بانکی وجود دارد که باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی این مشکلات برطرف شود .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه صادرات حال و روز خوبی ندارد و رشد قابل توجهی را در این زمینه شاهد نیستیم، گفت: این مساله نشان می دهد که تلاش های انجام شده برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی کافی نبوده است و باید با عزم جدی تری به این مهم پرداخت شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه