English

در جهت پیشگیری از ویروس کرونا اعمال می شود؛

محدویت رفت و آمد در مبادی ورودی و خروجی جاسک

فرماندار جاسک، گفت: اعمال محدویت شدید در رفت آمد مبادی ورودی و خروجی در این شهرستان بزودی اجرا می شود.

محدویت رفت و آمد در مبادی ورودی و خروجی جاسک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک در جلسه مشترک شورای تامین و بهداشت شهرستان جاسک گفت: اعمال محدویت شدید در رفت آمد مبادی ورودی و خروجی شهرستان بزودی اجرا میشود.

وی افزود: به علت انجام نشدن پروتکل های بهداشتی و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شیوع ویروس کرونا طی چند روز اخیر باعث شده در مقایسه با سه ماه گذشته رشد ۱۰ برابری در این شهرستان را شاهد باشیم که این شهرستان را در شرایط بحران و هشدار قرار بدهد.

رئیس شورای تامین شهرستان جاسک عنوان کرد: به ناچار در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیلی اصناف غیر ضروری در دستور کار قرار خواهد گرفت و از برگزاری کلیه مراسمات، جشن ها و مراسمات ترحیم جلوگیری بعمل خواهد آمد.

وی در خصوص فعالیت بازار و مراکز خرید و فروش تشریح کرد: مشاغلی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند برابر قانون برخورد و محل کسب آنها تعطیل خواهد.

فرماندار شهرستان جاسک در پایان گفت: سلامتی مردم در اولویت خواهد بود و اگر برخی افراد با توجه به تاکیدات مکرر و توصیه های بهداشتی در این خصوص هیچ گونه توجهی نداشته باشند که موجب نگرانی مردم و افزایش مبتلایان شود، طبق قانون و مصوبات مربوط به پیشگیری بیماری کرونا عمل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی