English

در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی اعمال خواهد شد؛

تعطیلی یک ماهه در انتظار اصناف میناب

فرماندار ویژه میناب گفت: متاسفانه بازارها و فروشگاه ها وضعیت خوبی از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی نداشته و چنانچه اصناف و بازاریان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، تعطیلی یک ماهه در انتظار آنان خواهد بود.

تعطیلی یک ماهه در انتظار اصناف میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد احمدی  فرماندار ویژه شهرستان میناب در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب، افزود: متاسفانه ظرفیت بخش کرونای بیمارستان میناب تکمیل شده است، مواظب سلامتی خود و عزیزانتان باشید.

وی اظهار کرد: چنانچه شهروندان پروتکل های بهداشتی (استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دست ها با آب و صابون ) و فاصله اجتماعی (حداقل یک و نیم متر ) را رعایت نکنند در روزهای آتی با شرایط سختی روبرو خواهیم شد.

احمدی با اشاره به اینکه مشارکت و همراهی کلیه شهروندان در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا امری ضروری است، خاطرنشان کرد: کرونا در کمین همه شهروندان است و چنانچه به هشدارها توجه نشود،  سلامت همگان به خطر خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه شهروندان از شرکت در تجمعات و مراسمات به ویژه خصوصا مراسمات عروسی خودداری کنند، اظهار کرد: متاسفانه تعداد بیماران بدون علائم در شهرستان رو به افزایش بوده که امکان شناسایی همه آنها وجود ندارد و تنها آمار اعلامی مبنی بر تعداد واقعی بیماران نیست.

فرماندار شهرستان میناب با اشاره به اینکه از اجتماعات خانوادگی خودداری کرده و برای سلامتی خود و خانواده هایتان خصوصا بزرگسالان فاصله اجتماعی را رعایت  و دید و بازدیدها را به حداقل برسانید، افزود: متاسفانه فصل گرما و تابستان، تاثیری بر کاهش مبتلایان نداشته و تنها راه  پیشگیری، رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی ادامه داد: با توجه به عدم رعایت شهروندان، پیش بینی می شود هفته‌ های سخت و نگران کننده ای پیش رو باشد که امیدواریم  با رعایت پروتکل ها، این امر محقق نشود.

احمدی اضافه کرد:  متاسفانه بازارها و فروشگاه ها وضعیت خوبی از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی نداشته و چنانچه اصناف و بازاریان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، تعطیلی یک ماهه در انتظار آنان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کرونا سن و سال، قوی یا ضعیف نمی شناسد به فکر سلامتی خود باشید، عنوان کرد:  همه شهروندان مدنظرشان باشد بیماری زمینه ای داشته باشید یا نداشته باشید کرونا تفاوتی بین آن قائل نیست، همه و همه در خطر ابتلا به این ویروس منحوس قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه