English

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران خبر داد:

بازگشایی مجدد نمایشگاه‌ها از اوخر خرداد ماه

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از بازگشایی مجدد نمایشگاه‌ها از اواخر خرداد ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

بازگشایی مجدد نمایشگاه‌ها از اوخر خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی یارمحمدیان گفت: ستاد مقابله با کرونا مجوز بازگشایی نمایشگاه‌ها در برخی استان ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ا از اواخر خردادماه صادر کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک، ضدعفونی نمودن دست‌ها و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن‌های نمایشگاهی از جمله مهمترین موارد بهداشتی تعیین شده است، تصریح کرد: تحقق این موارد با همکاری شرکت‌ها و مجریان نمایشگاهی انجام می‌پذیرد.

علی یارمحمدیان با تاکید بر اینکه برپایی نمایشگاه‌ها، سریع‌ترین راه برای بهبود اقتصادی است، ادامه داد: درصورت توجه بیشتر دولت و وزارت صمت به سایت‌های استانی، تسهیل امور آنان و قرار دادن نمایشگاه‌ها در فهرست مشاغل آسیب‌پذیر، نمایشگاه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن رونق را به اقتصاد بازمی‌گردانند و به اشتغال کشور کمک می‌کنند.

رئیس انجمن نمایشگاه های بین‌المللی ایران یادآور شد: نمایشگاه‌ها با ماهیت و قدرتی که دارند می‌توانند مکانی باشند تا تولیدکنندگان بازارهای مصرف جدید خود را بیابند و مصرف‌کنندگان نیز با مزیت‌ کالاهای مختلف آشنا شوند.

علی یارمحمدیان تاکید کرد: لازم است اهمیت برپایی نمایشگاه‌های تجاری در دوران پساکرونا جدی گرفته شود تا اقتصاد، فعالان اقتصادی و کسب‌وکارهای مختلف نفسی تازه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه