English

رئیس فرودگاه رامسر خبر داد:

ورود اولین هواپیمای فوکر ۱۰۰ در فرودگاه رامسر

رئیس فرودگاه رامسر گفت: بعد از بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر اولین هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی آسمان در این فرودگاه بر زمین خواهد نشست.

ورود اولین هواپیمای فوکر ۱۰۰ در فرودگاه رامسر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ارشاد حاتمی اظهار داشت:  تا پایان خرداد شاهد نشست و برخاست چندین پروازفوق العاده  در باند جدید فرودگاه رامسر خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز های اخیر درخواست هایی جهت برقراری پرواز از شرکت های هواپیمایی  در مسیرهای مختلف دریافت کردیم که به مرور به تعدادپروازهای این فرودگاه اضافه  خواهند شد.

حاتمی تاکید کرد : کلیه پروازها از باند جدید  انجام می شود و  مردم رامسر منتظر اولین ها در فرودگاه رامسر باشند.

رئیس فرودگاه رامسر گفت: با بهره برداری از باند جدید فرودگاه زمینه برقراری پرواز به مقصدهای مختلف و امکان فرود هواپیماهای ایرباس ۳۲۰ فراهم شده است.

حاتمی بیان داشت: طول باند فرودگاه دو هزار و ۷۰۰ متر بوده که دو هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان آماده سازی و به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته موانع و ارتفاعات غیر مجاز و مشکل سازی در فرودگاه رامسر وجود داشت که مرتفع شد تا زمینه نشست و برخاست هواپیماها تا رده ایرباس ۳۲۰ فراهم شود.

وی افزود: با بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر، زمینه‌های افزایش پروازها به مقصدهای مختلف توسط شرکت‌های هواپیمایی با انواع تایپ‌های هواپیما میسر می‌شود تا با خدمت رسانی به مردم در ارتقای صنعت گردشگری کوشا باشیم.

وی افزود: در حال حاضر پرواز به تهران، اصفهان و مشهد در فرودگاه رامسر برقرار است و در یک ماه آینده با افزایش پروازها و تنوع مسیرهای پروازی در فرودگاه رامسر سبب توسعه گردشگری و رفاه حال مردم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه