English

مدیرکل فرودگاه های مازندران خبر داد:

افزایش ۴ برابری سایت پروازها در فرودگاه رامسر

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: مسیرهای پروازی در پنج شهر شیراز، اهواز، مشهد، کیش و اصفهان در فرودگاه رامسر اضافه و تعداد سایت پروازها در طول هفته به چهار برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

افزایش 4 برابری سایت پروازها در فرودگاه رامسر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،  سعداله وطن خواه اظهار داشت: طرح توسعه فرودگاه رامسر از سال ۱۳۸۸ آغاز و طی مدت ۱۱ سال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد : موانع موجود در اطراف باند فرودگاه رامسر سبب عدم استفاده مناسب از باند جدید فرودگاه رامسر شده است و با اقدامات و پیگیری‌های در حال انجام با رفع موانع که بین بخشی و بین سازمانی است از ظرفیت اسمی و باند پروازی فرودگاه رامسر برای استفاده از خدمات هوایی و پروازی استفاده کنیم.

وطن خواه تصریح کرد: باند جدید پروازی بتنی بوده و در مدت هفت ماه گذشته به همت استاندار مازندران و فرماندار رامسر برخی از موانع برداشته شد اما برخی موانع همچنان وجود دارد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران با اشاره به اینکه رفع موانع پروازی چشم انداز خوبی در جهت توسعه بخش گردشگری ایجاد می‌کند، گفت: طرح جامع فرودگاه رامسر در یک سال گذشته تصویب شد و در حال مطالعه و آماده ابلاغ است و با اجرای آن و شروع پروازهای بدنه باریک با ظرفیت‌های متوسط نیاز به توسعه ترمینال و توسعه اپرون و ساختمان‌های جانبی دارد که طرح‌های توسعه آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه