English

دستگیری اوباش در مهدی آباد کرج

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز از دستگیری 26 نفر از اوباش در مهدی آباد خبر داد.

دستگیری اوباش در مهدی آباد کرج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، نورمحمد فتحی زاده، رئیس پلیس امنیت استان البرز ، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر این که تعدادی از اراذل و اوباش منطقه مهدی آباد در قالب خرید و فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد تعدادی از اوباش سابقه دار منطقه مهدی آباد در قالب خرید و فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و در صورت اعتراض مالباختگان اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی  با سلاح سرد می‌کنند.

این مقام انتظامی با بیان این که اقدامات این افراد باعث سلب آسایش شهروندان شده بود، عنوان کرد: ماموران با تحقیقات میدانی گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی 26 نفر از اوباش شدند.

وی بیان کرد: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل تجمع این اوباش اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه همه آن‌ها را دستگیر کرده و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز با اشاره به اظهار رضایت و خرسندی شهروندان از این اقدام پلیس، ادامه داد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس که بخواهد به هر نوعی این امنیت مخدوش کند، قانون به شدت با آن برخورد می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه